باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیدوارم امشب که مى خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا روتوخواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی ؛آخه من هرشب نمى تونم بیام توخوابت!

فرستنده : سارا جون


 

 

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووست دارم .
جمله رو بی خیال ٬  نفسو داشتی؟

فرستنده : سارا جون

 

 

تا حالا شده تو یکی‌ رو
یا یکی‌ تو رو
یا ۲ تا یکی‌ رو
یا یکی‌ ۲ تا رو
یا یکی‌ هر کی رو
یا هر کی‌ یکی‌ رو
اون قدر که من تو رو سر کار گذاشتم سر کار بذاره؟

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

آنقدر دوستت دارم که بشنوی خندت میگیره!
.
.
.
.
 راستش حق داری خودم هم وقتی‌ به سوراخ جوراب مورچه فکر می‌کنم خندم میگیره!

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

در چشمهایت نگاه کردم تمام زیبایی های آفرینش خدا را دیدم ، جو نگیردت بابا تو چشمات خودمو دیدم.

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

اتل متل توتوله حال خرم چجوره
اینو بخون یادم کن جفتک بزن شادم کن .

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

میدونی قیمت بیل فولادی چنده؟؟ نمیدونی؟ اشکالی نداره از یه افغانی دیگه میپرسم!!!!

فرستنده : علی از بندرعباس

 

 

ای کاش دنیا واسه ۱ شب مال من بود....
اون وقت با خوشحالی‌ از دنیام پرتت می‌کردم بیرون!

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

در کوچه های عشق دنبال تو میگشتم حقیقت شب شد ترسیدم و برگشتم!

فرستنده : M2.A.S

 

 

این اس ام اس رو فرستادم تا مشغول شی دست تو دماغت نکنی !

فرستنده : M2.A.S

 

 

رمز زیر رو وارد کن تا وارد قلبم بشی
*****
بیا بیرون اشتباه زدی رفتی تو دماغم!

فرستنده : M2.A.S

 

 

اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت حتما بکشش! اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره!

فرستنده : M2.A.S

 

 

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس ، چون یه روز تموم می شه.
دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.
دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه!

فرستنده : 09196xxx132

 

 

سلام عزیزم. پلیس یک جسد میمون شبیه انسان پیدا کرده. وقتی شنیدم خیلی نگران شدم. اگه سالمی یک پیامک بده از نگرانی در بیام.

فرستنده : سارا جون

 

 

هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو ! آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت !!!

فرستنده : سارا جون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:9 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 249
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 326
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 892440
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33