باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تجاوز وحشیانه مردی 41 ساله به دختر 6 ساله معصوم
پلیس آمریکا اعلام کرد مردی پس از ورود مخفیانه به یک منزل مسکونی اقدام به ربودن دختر ۶ ساله کرد و پس از تجاوز او را به قتل رساند.

بنابراعلام پلیس ایالت یوتا متهم نیمه شب و پس از وارد شدن به خانه قربانی دست به این جنایت زد. فردای روز حادثه، والدین سیئرا متوجه شدند که پنجره اتاق دخترشان شکسته شده و اثری از او در خانه نیست به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادند.
 
تجاوز وحشیانه مردی 41 ساله به دختر 6 ساله معصوم ، www.irannaz.com

به گزارش ایران ناز پلیس محلی ایالت یوتا پس از اطلاع یافتن از ناپدیدشدن این دختر ۶ ساله بررسی ها برای یافتن او را آغاز کرد که پس از مدتی جسد سیئرا در کانال آبی در نزدیکی خانه اش پیدا شد.

پلیس پس از جمع آوری شواهد به تری بلک ۴۱ ساله که در نزدیکی محل کشف جسد سکونت داشت، مشکوک شد و او را به اتهام قتل، آدم ربایی و تجاوز به یک کودک متهم شناخته و دستگیر کرد. بررسی های پزشکی قانونی نشان می دهد، این کودک پیش از به قتل رسیدن مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و بر اثر خفگی کشته شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:تجاوز وحشیانه مردی 41 ساله به دختر 6 ساله معصوم , ] [ 13:1 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 231
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 308
بازدید ماه : 698
بازدید کل : 892422
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33