باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق یعنی اینکه بدونی نمیشه اما نتونی ترکش کنی

فرستنده : kamran


 

 

من تا ابد لیلی آن جنونی که مرا به آن کشاندی خواهم ماند...

فرستنده : parisa

 

 

صدای قلب نیست...
صدای پای توست که شب ها در سینه ام میدوی...
کافیست کمی خسته شوی..
کافیست بایستی..
«گروس عبدالملکیان»

فرستنده : parisa

 

 

ميخواستم اسمتو رو سينه ام خالكوبي كنم اما ترسيدم صداي قلبم اذيتت كنه!!!


 

 

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم ، نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه ؛ نمک را بگذار برای من که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !

فرستنده : DIMEN

 

 

عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها !
به آسمان هم که برسند به همدیگر نمی رسند ؛ تبر ها مگر کاری کنند !

فرستنده : DIMEN

 

 

امشب کم توقع شده ام !
آرزویم کوچک است و کم حرف ، هیچ نمیخواهم جز ‏”‏تـو‏”

فرستنده : DIMEN

 

 

انگار دنیا خالیست ، مگر چند نفر هستی ؟!!!

فرستنده : امین.گرگان

 

 

ایستادن اجبار کوه بود ، رفتن سرنوشت آب ، افتادن تقدیر برگ و صبر پاداش آدمی ، پس بی هیچ پاداشی حراج محبت می کنیم که همه ی ما خاطره ایم !

فرستنده : آسمان

 

 

یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود یک غریبه آشنا دل و جونم و ربود اینجوری نگاه نکن گل یاس مهربون اون غریبه خودتی همیشه با من بمون

فرستنده : آسمان

 

 

اصرار من برای ماندن از بی کسی نیست تنها برای بودن با تو پا فشاری میکنم

فرستنده : مصطفی

 

 

کـنـارت کــه بــاشــم خــوردن آب هــم مــسـتــم مـیکـنـد!
بــ ــ ـ ــی تــ ـ❤ـ ـــو امــا ،
تــمــام سـنـگــیـنـ ــی کــوهـهـا بــر دوش مـ ـن است..
و شـراب نــاب شـ ــیــراز هـــم مــستم نـمــی کـنـد! ܓ✿

فرستنده : عروسک

 

 

گرمي دست هايت چيست كه دستهايم آنها را ميطلبد ؟ در آينه چشمهايم بنگر چه ميبيني؟ آيا ميبيني كه تو را ميبيند؟ صداي تپش قلبم را ميشنوي كه فرياد ميزند دوستت دارم؟ دوست ندارم كه بگويم دوستت دارم. دوست دارم كه بداني دوستت دارم!

فرستنده : عروسک

 

 

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد"ولی باران نمیداند که من دریایی از دردم"به ظاهر گرچه می خندم "ولی اندر سکوتم تلخ می گریم!

فرستنده : جلال رادکانی

 

 

عشق و بهانه از تو ، ناز و نوازش از من ، قهر و گلایه از تو ، آشتی و سازش از من ، یه قلب ساده از تو ، عشق و علاقه از من ، فقط ، فقط تو گل باش ، ریشه و ساقه از من

فرستنده : سمیرا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:13 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 333
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 410
بازدید ماه : 800
بازدید کل : 892524
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33